در چهارمین مجمع عمومی شرکت تعاونی تکتام نوین اعلام شد…

در چهارمین مجمع عمومی شرکت تعاونی تکتام نوین اعلام شد…
15 جولای 2014

در چهارمین مجمع عمومی شرکت تعاونی تکتام نوین اعلام شد…

چهارمین مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی تکتام نوین با حضور اعضای هیئت مدیره و حسابرس قانونی و سهامداران این تعاونی برگزار گردید و آخرین وضعیت مالی آن در سال 92 تشریح شد .

هیئت رئیسه ضمن استماع گزارش حسابرس قانونی سوالات خود را از مدیریت عامل شرکت تکتام مطرح نموده اند.

در این مجمع سود توزیعی ( سود قطعی ) 33 درصد اعلام گردید و مصوب گردید که پنجاه درصد آن به صورت نقدی و پنجاه درصد به عنوان افزایش سرمایه در نظر گرفته شود.

در این مجمع آقای مهندس صفر زاده مدیر عامل شرکت تکتام نوین ضمن تشریح خط مشی شرکت یاد آور شدند ارائه کیفی ترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن و کمک به توسعه پایدار و داشتن سازمانی پیشرو با کارکنان رقابت پذیر و دانش بنیان قسمتی از خط مشی این تعاونی می باشد که در این راستا این شرکت در سال 92 موفق به کسب استانداردهای HACCP ، iso22000 ، iso9001 از شرکت TUV انگلستان گردیده است.

وی افزود : شرکت تکتام در حال حاضر در حوزه های تامین غذا ، نیروی انسانی ، حمل و نقل و ترابری ، اجاره ماشین آلات سنگین و خودروهای آتش نشانی فعالیت داشته و حضور پررنگ تر در حوزه تامین منابع انسانی ، افزایش مشارکت در فعالیتهای شرکت تام ، گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین جذب نیروهای متخصص از جمله فعالیتهای آینده این شرکت خواهد بود.

در ادامه مهندس صفرزاده در خصوص اهداف بلند مدت شرکت تعاونی تکتام نوین به موارد ذیل اشاره نمودند :

تامین و تهیه تجهیزات و ماشین آلات ، انبارها و کارگاه ها از داخل و یا واردات از خارج کشور و بکارگیری در نهادهای اقتصادی به منظور سرمایه گذاری
تامین و ارائه خدمات عمومی شهرکها و مجتمع ها و دیگر موسسات
خدمات پیمانکاری در حوزه طراحی ، ساخت و تامین و نصب و راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات
صادرات و واردات کالا و انجام امور بازرگانی داخلی و خارجی
با توجه به توصیه ریاست محترم هیئت مدیره ،کنترل بهای تمام شده پروژه ها و کاهش هزنیه های جاری از مواردی بود که در سال 93 مدیران شرکت تکتام نوین ضرورت رعایت آن را مد نظر قرار خواهند داد.

این مجمع حدود 3 ساعت به طول انجامید و اعضای محترم هیئت مدیره از زحمات مدیریت عامل شرکت تکتام نوین قدردانی نمودند و درپایان مراسم ، از طرف شرکت تکتام نوین به قید قرعه به 3 نفر از سهامداران حاضر در مجمع کارت هدیه ای به رسم یادبود تقدیم گردید.