نهمین مجمع عمومی شرکت تکتام نوین برگزار شد

5 نوامبر 2019

نهمین مجمع عمومی شرکت تکتام نوین برگزار شد

نهمین مجمع عمومی عادی سالانه تعاونی تکتام نوین در تاریخ 1398/04/30 ساعت 10:00 صبح در محل سالن خیام شرکت تام با حضور اعضای مجمع، هیئت مدیره ، بازرس، حسابرس قانونی  و برخی صاحبان سهام این تعاونی برگزار گردید .

  • به گزارش روابط عمومی شرکت تکتام درآغاز مجمع صورت های مالی منتهی به 1397/12/29 توسط حسابرس و گزارش های بازرس به استماع شرکت کنندگان رسانده شد.
  • در ادامه محمد صفرزاده مدیرعامل تکتام به ارائه گزارش فعالیت عملکرد هیأت مدیره پرداخت و اظهار داشت با توجه به نوسانات اقتصادی در سال گذشته فعالیت ها در سال جاری افزون بر اموری که تا کنون داشته اند ، در حوزه بیمه رشد خوبی را تجربه کرده است که در حال حاضر سه فقره بیمه نامه مسئولیت مدنی، آتش سوزی و تکمیلی  برای سه شرکت صادر گردیده است. وی همچنین افزود  در راستای خدمت به پرسنل شرکت تام و سایر شرکت های طرف قرارداد در زمینه ارائه اقلام رفاهی به فعالیت خود ادامه داده است.
  • همچنین در این مجمع صورت های مالی سال 1397 ، گزارش فعالیت و عملکرد هیأت مدیره و بودجه سال 1398 به تصویب رسید و بر اساس رای گیری، موسسه حسابرسی مدیریت رهبین به عنوان حسابرس قانونی تعیین گردید.
  • در انتها نیزبیان شد افرادی که متقاضی تبدیل سود خود به سهام می باشند تا 20 مرداد ماه درخواست های خود را اعلام نمایند.