رستوران و کیترینگ


رستوران و کیترینگ

رستوران و کترینگ
شرکت تعاونی تکتام نوین از آذر ماه سال 1389 ، با گرد آوری کادری مجرب و تهیه مواد اولیه مرغوب فعالیت خود را در زمینه تهیه غذا ی گروه صنعتی ایرانخودرو آغاز نمود.این شرکت عرصه فعالیت های خود را محدود به تهران و اطراف آن ندانسته و ارائه خدمات خود را در شهرستان هایی نظیر: بردسیر، عسلویه واردکان نیز گسترش داده است، که در نمودار ذیل کلیه فعالیت های تأمین غذا در گروه صنعتی ایرانخودرو و خارج از گروه قابل ملاحظه می باشد.
شرکت تکتام نوین در زمینه رعایت کامل مسایل بهداشتی، حفظ محیط زیست و دیگر الـزام های مـــورد تأکید یک مــــرکز غذایی پیشــــرفته امــــــروزی موفق به دریافت تمامــــی گواهینامه ها و تأییدیه ها از مراجع ذیصلاح گردیده است.

شرکت تکتام نوین در زمینه تهیه غذای شرکت ها سابقه بسیار درخشانی دارد و این فعالیت را در 3شکل ارائه می نماید:
1. غذای بسته بندی شده
در این روش غذا در آشپزخانه شرکت تکتام نوین تهیه و طبخ می شود و پس از بسته بندی به محل مشتری ارسال می گردد.
2. سرو غذا در محل مشتری
در صورتیکه تجهیزات و مکان مناسبی برای سرو غذا در محل مشتری وجود داشته باشد غذا در آشپزخانه شرکت تکتام نوین تهیه و طبخ می شود و پس از ارسال، در محل مشتری سرو می شود.
3. تهیه، طبخ و سرو غذا در محل مشتری
در صورتی که آشپزخانه ای استاندارد، تجهیزات و مکان مناسبی جهت طبخ در محل مشتری وجود داشته باشد.غذا در آشپزخانه مشتری توسط آشپزهای تکتام نوین تهیه، طبخ و سرو می گردد.
تهیه غذای سمینار ها و همایش ها عکس
شرکت تکتام نوین مفتخر است با ارائه برنامه های پذیرایی زیر در اجرای هماهنگ و منظم سمینارها و همایش ها در کنار برگزارکنندگان و مجریان بوده تا این مهم با جلوه و شکوه شایسته تری برگزار شود. این مجموعه دارای تجهیزات کامل و نیروی انسانی کارآمد جهت تأمین غذای سمینارها می باشد.علاوه بر تهیه غذا خدماتی از قبیل انواع دسر ،نوشیدنی،میوه ،ظروف کامل ،میهماندار وانواع میان وعده قابل ارائه میباشد.
1- تنوع غذا، طعم و عطر خوش و نحوه سرو آن به مدیران اجرایی کمک می کند تا پاسخ گوی سلیقه های متفاوت شرکت کنندگان در همایش ها و سمینارها باشند.
2- در اجرای پذیرایی، تیم مهماندار شرکت تکتام نوین با بهره گیری از تخصص و تجارب خود در سالن ها، رستوران ها وهتل ها همواره احترام به مهمانان را سر لوحه کار خود قرار داده با خوش رویی و مهربانی لبخند رضایت را به یادگار می گذارند.
3- حاصل مدیریت صحیح هزینه های تمام شده و فرایند تولید و اجرا ، قیمتی بسیار مناسب و رقابتی بوده که در بودجه بندی مالی همایش ها و سمینارها نقش بسیار موثری ایفا می کنند.
مدیران محترم شرکت ها می توانند با شرایط دلخواه خود، تهیه غذای پرسنل خود را به ما بسپارند.